torsdag 14 augusti 2014

En slags sammanfattning

Mitten av augusti och sommaren börjar så sakteligen närma sig slutet, ännu har vi en tid av ljumma sensommarkvällar och varma solskensdagar kvar. Men en liten check på årets sommarläsning, jag sa tidigare i sommar att jag inte ville ha några planer ( Läs mer Här ) men gjorde ändå en liten lista på tänkbar läsning. Så hur har det gått då?  8 utlästa, en påbörjad och undanlagd ( Richard Ford var inte riktigt min favorit, ska ge han en chans till senare tror jag) 16 var det totala antalet så hälften läst tycker jag är mycket godkänt, än är ju inte sommaren helt slut så några till lär nog hinnas med! Hur har det gått mer er planerade sommarläsning?

* Stephen King, 11/22/63
* Hilary Mantel, För in de döda
* Neil Gaiman, Oceanen vid vägens slut och Stjärnstoft
* Tahere Mafi, Sätt mig i brand
* Richard Ford, Kanada
* Jonas Gardell, Tatu: del 3
* Sara Lövenstam, Hjärta av jazz
* Per-Anders Fogelström, Krigens barn
* Maj-Gull Axelsson, Jag heter inte Miriam
* Christoffer Carlsson, Den osynlige mannen ifrån Salem
* Kim Thuy, Man
* George R.R Martin, Svärdets makt
* Carin Gerhardsen, Tjockare än vatten
* Anders Björkelid, Förbundbryterskan
* Hugh Howey, Ull
* Rainbow Rowell, Eleanor & Park

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar