lördag 10 maj 2014

Att känna sig välkommen.

Jag har haft min lilla blogg i några år nu, började 2010 med några få inlägg och därefter har jag skrivit lite varje år. Men det har alltid varit för mig själv och för familjen som alltid läst och uppmuntrat mig. För någon vecka sedan kände jag mig redo att släppa ut min lilla blogg i den stora cyberrymden. Rädd var jag och nervös inför hur det skulle gå och hur min lilla blogg skulle bli bemött. Men jag hade inte behövt oroa mig, bokbloggosfären visade sig vara en vänlig och trevlig plats med varma och välkomnande människor!  Jag ville mest säga Tack till er alla (ingen nämnd, ingen glömd) för att ni gjorde så att jag kände mig så välkommen och för att jag känner mig delaktig. Via jerkan och omslagsonsdagen har jag fått många fina kommentarer och jag har själv försökt kommenterar tillbaka till alla. Jag försöker även ge en kommentar personligen till varje person som skriver här, ibland tar det lite tid då jag inte hinner skriva svar direkt. Jag hoppas nu att jag sköter mig, det är nytt för mig att vara delaktig och engagera mig i bloggen på detta seriösa sättet. Ni får gärna berätta om det finns några oskrivna regler kring hur man ska uppföra sig, jag försöker använda mitt sunda förnuft och jag hoppas att det räcker gott så.

Men återigen Tack till er alla, ni är fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar