måndag 21 april 2014

Ännu en belöningsbok =)

Jag klarade av ännu en kurs veckan innan påsk och därmed så blev det ännu en belöningsbok. Samma dag jag avslutade kursen var jag inom min mataffär och där snubblade jag över denna boken. Ett enda exempel låg på reabordet och såg ensamt ut så självklart fick det följa med hem! Boken det handlar om Bea Uusmas bok Expeditionen: En kärlekshistoria. Jag har längtat efter den sedan i vintras, längtade ännu mer efter den när den fanns på bokrean för 199 kr men pengar fanns inte då. Nu var det halva reapriset! Så för ynkliga 98 kr fick jag den inbundna och illustrerade utgåvan! Känns nästan som ett rån, alldeles för billigt för en bok som denna här ju.   Läsningen påbörjades i helgen, den fick bli min och Kära Sambons nya högläsningsbok. Än så länge är jag väldigt nöjd med den, väldigt fascinerande läsning faktiskt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar