tisdag 7 januari 2014

Bokcirkel!

I år ska jag faktiskt vara med i min allra första bokcirkel!

Älmhults bibliotek anordnar en bokcirkel inför tre av de författarbesöken de ska ha under våren på biblioteket. Den första cirkeln bli Susanna Alakoskis bok Håpas du trifs bra i fengelset. Sammanlagt blir det tre möten på biblioteket där man pratar om boken och läsningen av den, därefter är det sedan författarbesök av den aktuella författaren.

Jag är riktigt taggad inför detta och ser verkligen framemot det. Jag ska ner på biblioteket imorgon för att låna hem boken och för att få ett läseschema! Mycket spännande detta!

1 kommentar:

  1. Så roligt, skulle jag också vilja vara med i. Får se om man kan hitta något sådan i Höör eller Eslöv för jag tror inte de har bibbla i Stockamöllan.

    SvaraRadera