torsdag 10 oktober 2013

Tassar in på tår, kollar runt lite, blåser bort lite damm.

Med försiktiga steg och lite höststädning så kommer nog denna lilla blogg att väckas till liv här under närmsta tiden framöver. Jag ska välja mina ord noga men jag ska försöka få igång mitt skrivande igen då jag faktiskt saknar det. Trots att det inte är många som läser denna blogg just nu så vill jag skriva för min egen skull. Ja, jag tror det blir en bra utgångspunkt, jag ska skriva igen men bara för min egen skull till att börja med. Jag ska våga skriva på mitt eget sätt om vad jag vill, högt eller lågt, korta tankar eller långa recensioner. Valet ska vara bara mitt.

Ni läsare är alltid välkomna in, läsa gärna och skriva gärna en rad eller två. Jag kommer uppskatta det mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar