onsdag 24 april 2013

200:de inlägget!

Jag har nu med detta inlägg skrivit 200 st och det tänkte jag fira! Igår var det Världsbokens dag och jag tänker gå i deras fotspår och lotta ut en bok!

Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar här att ni vill var med i utlottningen eller om ni har min facebook skicka då ett litet inlägg att ni vill vara med i utlottningen där till mig, ni får väldigt gärna skriva i den kommentaren eller inlägget vilken favoritbok ni tycker jag inte bör missa men det är inget tvång. Om en veckas tid, alltså den 1 maj så avslutats utlottningen och jag räknar ihop er. Sedan drar jag med  Underbar som vittne en av er som vinnare. Vinsten är en pocketbok som jag väljer ut åt er, vinnaren får då gärna skriva en rad eller två om vad de gillar att läsa. Och möjligen så kommer det även vara något söt i paket med, något gott att tugga på medans man läser! 


2 kommentarer:

  1. Woow detta får man inte missa. Klart man ska vara med här. Men vilken bok jag ska rekommendera dig att inte missa.Hur ända in i London ska man hitta något, du som läser allt, men vänta nu kommer jag på Marianne Cedervall, Stormsvala, ny utkommen den ska jag läsa, de tre andra var superbra, en verklig feelgood bok.
    Puss och kram från din tigermamma.

    SvaraRadera
  2. Tjena Helle

    Mitt bokförslag:

    (Som min chef borde läsa)
    Att vara positiv i sin ledar roll.
    Vet inte om det finns en bok som heter detta, men det borde finnas.

    Annars Lasse stefanz Memoarer.

    Pappa

    SvaraRadera