lördag 23 juli 2011

Sorg

Jag tänkte skriva om hur jobbigt det är att jag blivit förkyld, hur tråkigt det är att pga det inte kan ge oss iväg i helgen och vandra, tänkte tala om den goda kakan vi gjorde igår och prata om dom två åskoväder vi hade igår.

Men allt det där känns så banalt idag med tanke på det som hänt i Norge. Jag känner mig chockad och rädd. Har tårar i ögonen när jag läser nyhetsrapporteringen därifrån. Det är en ofattbar tragedi och mina tankar är hos alla norrmän som förlorat någon. Hur kunde det ske?  Så nära, bara ett "stenkast" bort ju. All min kärlek och alla mina tankar skickar jag till Norge idag.

1 kommentar:

  1. Behövs egentligen ingen kommentar då jag håller med fullständigt och gör som ni, tänker på de drabbade och hela Norge. Känns lamt det är så mycket som man kunde ta itu med men som känns just nu banalt.
    Ha en så go helg ni kan.

    SvaraRadera